до конца 2022 г. будет новая, сбалансированная система ПВУ в ОСАГО
Банк России и РСА хотят до конца года изменить систему прямого возмещения убытков (ПВУ). Новое ПВУ должно сгладить баланс для обеспечения доступности ОСАГО сегментам, которые сейчас страховщикам невыгодно страховать из-за стабильно отрицательного результата по ПВУ.
27.10.2022
13:08
«С помощью ЦБ Союз (РСА — АСН) страховщиков меняет систему ПВУ. До конца года будет новая, сбалансированная система ПВУ. Это автоматически сгладит баланс и подключит пул для обеспечения доступности по сегментам, которые сейчас из-за стабильно отрицательного результата по ПВУ страховать невыгодно даже с учётом страхования в пуле», — рассказал генеральный директор «Зетта Страхования» и член президиума Российского союза автостраховщиков (РСА) Игорь Фатьянов в ходе выступления на 8-м ежегодном «Форуме лидеров страхового рынка».
ОСАГО стало доступнее с внедрением пула, но есть нюансы. Есть часть расходов по убытку, которые не компенсируются пулом— судебные издержки, расходы на регулирование и расходы на ПВУ. Самые значительный вес из них — ПВУ. «Они существенно влияют на доступность и целесообразность страхования, в том числе с передачей в пул отдельных сегментов — праворульных, мощных, новых автомобилей», — отметил Игорь Фатьянов.
Наиболее интересные новости — в официальном telegram-канале АСН. Подписывайтесь!
Рынок ОСАГО был фундаментально переформатирован в апреле 2022 г., напомнил руководитель «Зетта Страхования». «Был «Е-Гарант», в котором был достаточно высокий уровень искажения данных. Не было системной защиты от субъективных действий страховщиков, регулярные технические атаки от агентов-мошенников. По разным экспертным оценкам в Е-гаранте процент искажений достигал до половины объёма», — подчеркнул Фатьянов.
«При запуске пула практически все эти проблемы ушли.
Перестраховочный пул даёт достаточно высокую нагрузку на рынок. «Уровень убыточности по разным оценкам составляет от 160 до 190%. Здесь пока сложно говорить. потому что первые договоры передавались с апреля, поэтому убытки по ним ещё не развились. Очень много может быть разных вариантов развития. В «Е-Гаранте» убыточность была существенно выше — сотни процентов», — подытожил спикер.
Как уже сообщало АСН, прямое возмещение убытков (ПВУ) позволяет потерпевшему в ДТП обращаться за возмещением к своему страховщику ОСАГО, а не к страховой компании виновника. Выплатив возмещение своему страхователю, страховщик потерпевшего выставляет счёт компании виновника. Однако расчет между страховщиками не идёт «копейка в копейку», что вызывает определённые перекосы.
По теме:
Игорь Фатьянов: «Мобилизованные есть в каждой крупной компании. Продажи ОСАГО краткосрочно упали на 15%»
Ради бесконфликтного развития рынка ОСАГО: СГ «Уралсиб» прекратила трясти устои ПВУ и отказалась от иска к «Росгосстраху» на 605 млн р.
Читайте новости АСН
в Телеграм-канале
Страхование автомобилей — Major Auto — Major Auto
Наряду с многочисленными основными услугами, которые предоставляют отделы Major, мы предлагаем нашим дорогим клиентам исключительный выбор сопроводительных услуг. Одной из них является страхование. Мы предоставляем Вам богатый выбор среди ведущих страховых компаний, которые сотрудничают с нами. Наши квалифицированные страховые агенты всегда готовы предоставить исчерпывающую информацию по страхованию Вашего автомобиля.
Наши преимущества:
- Вы можете застраховать, как имеющийся у Вас автомобиль, так и только что купленный у нас;
- Вы можете застраховать свой автомобиль прямо в автосалоне еще до постановки ТС на учет в ГИБДД;
- Являясь крупным холдингом, мы имеем возможность предлагать специальные программы, разработанные для нашего автосалона по тарифам ниже, чем при страховании непосредственно в страховой компании;
- Мы всегда помогаем на этапе урегулирования убытков.
Мы не оставляем наших клиентов один на один со страховой компанией, а сопровождаем в течение всего периода страхования;
- При оформлении полисов КАСКО и ОСАГО в нашей компании, впоследствии, Вы сможете заявлять убытки в автосалонах компании Major.
- И наконец, в случае, если Вы страхуете имущественные риски (КАСКО) нескольких автомобилей, мы будем рады обсудить возможный дисконт.
В нашем салоне Вы можете приобрести:
- ОСАГО — полис обязательного страхования автогражданской ответственности; страхование ответственности перед третьими лицами за вред, причиненный имуществу, жизни и здоровью людей при эксплуатации Вашего автомобиля.
- ДСАГО — полис добровольного страхования автогражданской ответственности, позволяющий расширить сумму страхового покрытия по полису ОСАГО.
- КАСКО — страхования имущественных рисков, таких как угон (утрата автомобиля в результате угона или хищения), ущерб — гибель и повреждение автомобиля и дополнительного оборудования в результате:
- Дорожно-транспортного происшествия;
- Противоправных действий третьих лиц;
- Стихийных бедствий;
- Пожара;
- Других причин повреждения автомобиля, предусмотренных договором страхования.
- Зеленая карта — международный полис страхования гражданской ответственности.
Полис «Зеленая карта», выданный уполномоченным страховщиком в России, освобождает вас от необходимости дополнительного страхования гражданской ответственности в другом государстве. - Major Автопомощь — Помощь при ДТП
- Круглосуточная диспетчерская служба
- Сбор документов в ГИБДД
- Оперативный выезд Аварийного комиссара на место ДТП
- Плановый выезд Аварийного комиссара на место осмотра транспортного средства.
- Эвакуация с места происшествия
- Техническая помощь на дороге
- Базис Плюс-урегулирование страховых случаев по процедуре «Прямое возмещение убытков» и «ЕВРОПРОТОКОЛ»*
- Круглосуточная диспетчерская служба поддержки клиентов
- Персональное сопровождение клиентов
- Правовая поддержка (юридические консультации по телефону)
- Оперативный выезд аварийного комиссара для оформления страхового случая по ЕВРОПРОТАКОЛУ/ПВУ ОСАГО
- Плановый выезд аварийного комиссара для оформления страхового случая по процедуре ПВУ ОСАГО
- Сбор необходимых документов в органах ГИБДД для обращения в страховую компанию с целью получения страхового возмещения по ОСАГО
- Эвакуация с места ДТП
- Техническая помощь на дороге
- GAP — сохранение стоимости автомобиля по договору КАСКО
GAP покрывает или уменьшает разницу между первоначальной ценой застрахованного по КАСКО автомобиля и остаточной стоимостью ТС на момент заявления убытка при крайних рисках (Угон/Конструктивная гибель ТС) - Страхование от несчастных случаев и болезней
- это страхование самых важных рисков, актуальных как для процесса управления автомобилем, так и для жизни вне автомобиля.
- Выплата при причинении тяжкого вреда здоровью или смерти вследствие любого происшествия, в том числе ДТП
- Выплата при диагностировании критического заболевания (проведении хирургической операции)
- Оказание экстренной медицинской помощи и экстренная госпитализация при несчастном случае
- это страхование самых важных рисков, актуальных как для процесса управления автомобилем, так и для жизни вне автомобиля.
- Страхование недвижимости – это самый разумный и надежный способ защиты семейного бюджета от незапланированных расходов на ремонт квартиры\дома.
У нас есть возможность оформить полис:
- надежные страховые компании партнеры
- минимальные, фиксированные тарифы
- полный перечень страховых рисков (пожар, взрыв, залив, стихийные бедствия, преступление против собственности, страхование Вашей гражданской ответственности)
- страхование всех элементов квартиры
Без лишних временных затрат, потому что мы не требуем:- осмотр и оценку квартиры
- заявление на страхование
- описи движимого имущества
- предоставление иных документов при заключении договора, кроме паспорта
Получить дополнительную информацию по автострахованию и рассчитать стоимость страхового взноса Вы можете по телефону: +7 (495) 229-99-88 или в любом из наших автосалонов
Контакты автосалонов
Državna duma usvojila je zakon o plaćanju u naturi u društvu za građansku odgovornost
МОСКВА, 15 марта. /ТАСС/. Državna duma usvojila je u otherom čitanju izmjene i dopune zakona o obaveznom osiguranju od autoodgovornosti, koje čine glavni oblik naknade za popravku automobila «auto građanska odgovornost» umjesto gotovinskog plaćanja.
Prema nacrtu dokumenta, zadano plaćanje za OSAGO izvršit će se u obliku popravka automobila.
Novac se može dobiti u iznimnim slučajevima — to je potpuni gubitak automobila, višak troškova popravka iznad granice naknade za obavezno osiguranje od automobilske odgovornosti (400 hiljada rubalja), akoiti žrtva platva ne prist. Također, isplata će biti novčana u slučaju smrti žrtve u nesreći ili nanošenja ozbiljne ili umjerene štete njegovom zdravlju. Osobe sa disableditetom takođe se mogu prijaviti za gotovinsko plaćanje. Plaćanje može biti u novcu i na snovu sporazuma između žrtve i osiguravača.
Osim toga, vlasnik automobila moći zahtijevati novac ako osiguravajuće društvo ne može ugovoriti popravke u servisu koji ispunjava sve uslove koje zakon postavlja za naknadu «u naturi».
Zahtjevi za popravke
Prema prijedlogu zakona, popravke prema OSAGO -u morat će se obaviti uz uz pomoć novih rezervnih dielova, osim ako sam vlasnik automobila ne pristane na korishtene ili obnovljene dijelove. Период поправки не би требао бити души от 30 радних дана. Autoservis ne bi trebao biti udaljen više od 50 km od mjesta nesreće или mjesta stanovanja žrtve.
Pretpostavlja se da će žrtvu odabrati stanicu za popravak, ali s popisa partnera koje nudi osiguravač. Račun ostavlja vlasniku automobila mogućnost da popravi automobil na stanici sa kojom osiguravač nema ugovor, već samo uz pismeni dogovor sa osiguravajućim društvom.
Za vozila mlađa od dvije godine koja su pod garancijom, osiguravač će se morati pobrinuti za popravke u ovlašćeni prodavac… Ako na popisu partnera osiguravajućeg društva nema odgovarajuće stanice, a vlasnik automobila ne pristane na drugu radionicu, tada će i plaćanje biti ты новку.
Гарантия на поправку бит će 6 mjeseci, a na karoseriju i lakiranje 12 mjeseci. Osiguravajuće društvo će biti odgovorno za popravke. Ако osiguravač primi много pritužbi на organizaciju popraka, Banka Rusije će moći ograničiti pravo kompanije na naknadu u naravi, osiguravač će žrtvi platiti u gotovini.
Prema novim pravilima, u slučaju plaćanja u naturi u OSAGO -u, žrtva neće morati dodatno plaćati trošenje rezervnih dielova (zamjena starih dijelova novim). U slučaju novčane naknade, razlika u cijeni novog i rabljenog dijela (istrošenost), kao i sada, bit će oduzeta od plaćanja.
Закон такоже предвидит проширение системы прямого накнаде штете (ДРА) на покровительство коллективных судов (выше од два возила). PVU znači da žrtva prema OSAGO -u podnosi zahtjev za isplatu svom osiguratelju, a ne osiguravaču krivca, a zatim Osiguravajuća društva izračunavaju međusobno.
Компромиссная версия закона
Pretpostavlja se da će zakon stupiti na snagu za 30 dana od dana službenog objavljivanja. Nova pravila funkcionirat će za nove ugovore o osiguranju prometa zaključene nakon stupanja na snagu zakona.
Nacrt dokumenta koji su poslanici usvojili u otherom čitanju značajno se razlikuje od verzije zakona, koji je u prvom chitanju prošao 14 декабря 2016 года. Детали реформы ОСАГО -а изазвали су бурну расправу посланика, представителя Центрального банка, Владе, Тржиште Осигуранжа и Стручна Заедница.
Почетный расчет, Кожи je представитель заместитель «Почта России» Михаил Емельянов, имплисирао je da će osiguravač izabrati način naknade za OSAGO (поправка или novac), a не владелец автомобиля, kao što je sada. У другого читаню, посланичи и инструкции дошли до закрытия да че се поправке обавляти према заданим поставкама, с изузетком низа наведених случаев.
Osim toga, u revidiranoj verziji Reforme prošireni su zahtjevi za organizaciju popraka, posebno se pojavila klauzula o novim dijelovima i pojašnjena je dopuštena udaljenost do auto servisa (prema prethodna verzija mogao bi dos0 kmi).
Посебну расправу изазвали су условия ступанья на снагу закона. U početku je profilni odbor Državne dume na sastanku 21. februara odobrio izmjene i dopune drugog čitanja prema kojima se pretpostavljalo da će u nekim regijama zakon imati retroaktivno djelovanje i da će se primjenjivati na sve politike CTP -a, uključujući i one koje su stečene prije njegovo usvajanje. Меджутим, на улице одбора, 9. marta norma o retroaktivno je otkazan — zakon će se primjenjivati samo na nove ugovore.
Ovo je vrlo važno kako bi sami osiguravači, benzinske postaje, Centralna banka mogli glatko preći na novi oblik naknade štete, objasnio je ranije novinarima Анатолий Аксаков, председатель Odbora za finansijsko tržište. Podsjetio je da su postojali zahtjevi pdstavnika vlade za ubrzano razmatranje zakona, kako bi stupio na snagu početkom 2017. godine. Međutim, napomenuo je Aksakov, poslanici su saslušali sve zainteresovane page, stupili u interakciju sa stručnom zajednicom, zajednicom osiguranja i Regulatorom. Kao rezultat toga, prema mišljenju šefa odbora, dobiven je uravnotežen prijedlog zakona.
Глава реформы ОСАГО — это преобладание неисплаты «осигуранья автомобиля» иззваног од стране бескрупулозных адвокатов у многих режимов, что е довело до недоступности обходных полисов.
12:59 — REGNUM Закон, который предвидит приоритет накнаде у нарави према ОСАГО -у, прошао йе трече, коначно читанье Државне думе, явля дописник. ИА REGNUM 17 марта.
Документ je usvojen u prvom citanju 14. decembra 2016., inicirao ga je poslanik iz «Pravedne Rusije» Михаил Емельянов … Закон об утверждении приоритета поправки оштеченог автомобиля у односу на накнаду штете у готовини за путничка возила у власти градана и зарегистрирована в Русской Федерации.
Ко Че Примити Новак
Закон определения искрпну листу основы за готовинско платанье према ОСАГО -у. To je nanošenje teške ili umjerene štete zdravlju, smrt žrtve, potpuno uništenje automobila, višak troškova popravke iznad ograničenja za plaćanje obaveznog osiguranja od automobilske odgovornosti (400 hiljada rubalja) . Осим тога, новчана накнада бит че исплачена особама с инвалидом из прве и друге групе. U slučaju да osiguravač не может dogovoriti поправка у automehaničarskim radionicama кой су у skladu s pavilima obavezno osiguranje, vlasnik automobila će također moći zahtijevati да му nadoknadi novac za popravku automobila.
Регистр сервисных станиц
Prema zakonu, servisna stanica (STO) mora biti daljena najviše 50 km od mjesta nesreće или od mjesta stanovanja gradanina, osim ako osiguravatelj nije organizirao i platio prijevoz oštećećenog vštećenog. Garantni rok za radove na obnovi oštećenog vozila je 6 mjeseci, a za karoserija i radovi vezani za upotrebu boja i lakova, 12 mjeseci.
За проверкой закона, немного в том направлении, в котором осуществляется регистрация бензинских станиц (STO), koji sarađuje sa osiguravajućim društvima. Istovremeno će biti moguće koristiti automehaničarsku radnju koja nije upisana u registar, ako se osiguravajuće društvo složi da će se ova radionica koristiti za popravke. Spisak benzinskih stanica osiguravača mora biti objavljen na web stranici osiguravača na Internetu, osiguravač je dužan da ažurira ovu listu i dostavi je žrtvi.
Osiguravač će platiti kašnjenje u popravcima
U ofanzivi osigurani slučaj popravci se mogu izvesti na stanici iz registra osiguravača ili na stanici koju je građanin odabrao nakon dogovora sa osiguravajućim društvom. Tijekom popravka treba koristiti samo nove dijelove, osim ako ugovarač osiguranja nije dao svoj pristanak za upotrebu polovnih dijelova. Žrtva može platiti dodatnu naknadu za obnovu oštećenog automobila ako troškovi pravke premašuju osiguranu sumu или maximalni iznos naknada osiguranja prema «Europrotocolu». Iznos dodatne uplate određuje osiguravatelj i naznačen je u smjeru izdatom žrtvi na popravak.
Максимальный период поправки в течение 30 дней после предоставления услуги автомобиля. U slučaju kršenja ovih uvjeta, osiguravač plaća žrtvi kaznu u iznosu od 0,5% od iznosa naknade osiguranja za svaki dan zakašnjenja. Također, izmjenama i dopunama utvrđeno je pravo Centralne banke da zabrani osiguravajućem društvu da pravi naknadu u naravi u trajanju do jedne godine u slučaju ponovnog kršenja obaveza od strane osiguravača za popravke obnove. Prioritet naknade u naravi prema OSAGO -u primjenjivat će se samo na novozaključene ugovore.
Prema riječima šefa Odbora Državne dume o finansijskom tržištu Anatolij Aksakov («Pravedna Rusija»), prijedlog zakona poboljšava zaštitu vozača u mnogim područjima i rješava problem beskrupuloznih advokata koji zarađuju na beskrupuloznim shemama i ogradama za automobile.
«Власницы автомобиля требования би имати право избора»
Zakon je izazvao kritike brojnih poslanika Državne dume. Kako je naglasio šef odbora Državne dume za rad i socijalnu politiku Ярослав Нилов (ЛДПР), закон не разрешается, али тарифы ОСАГО -а могу се повечати. Predložio je da se zakon izuzme iz razmatranja u trećem čitanju prije konsultacija Centralne banke sa frakcijama, ali nije persistirao na glasanju donjeg doma parlamenta o ovom pitanju.
«Kad bi Centralna banka reagirala na pritužbe vozača, tada bi se vozači osjećali zaštićeno, a danas Državna duma ne bi usvojila štetni nacrt zakona u trećem čitanju. Либерально-демократическая партия га нече подржати, овай закон нече функционирати», рекао йе он, признаючи да йе» много больи его у првом читанью», т.е. » “Ali očito je da su one norme koje su navedene u trećem čitanju neradne norme ili zahtijevaju povećanje tarife. Ovo je opet društvena napetost. Ili osiguravajuća društva neće ispuniti svoje obaveze, a onda će se nastaviti parnice ne samo sa osiguravajućim društvima, već i sa uslužnim kompanijama », rekao je Nilov,
«Сматрамо да би власничи автомобила требует защиты право Избора Изменений Поправки и Приманья Новчане Накнаде, Осим Тога, Сви Адвокати За Автомобиля Не Могу Се Крстити Риечью «Привара» — Само Преваро Суд Може Преврати, А Реваро Суд Может Превратить, je parlamentarac. “Pred nama je primjer lobiranja osiguravajućih kompanija posredstvom državnog tijela — Centralne banke. Došavši u Državnu dumu, svi smo se obavezali da ćemo štititi interese svojih birača, a ne osiguravajućih kompanija. Prijedlog zakona krši prava gradana i svjedoči o slabosti državne vlasti, Komunistička partija Ruske Federacije neće glasati za prijedlog zakona «, rekao je poslanik Komunističke partije Ruske Federacije Алексей Куринный .
Državna duma je konačno usvojila koji predviđa Prioritet naknade u naravi prema OSAGO -u. Izmenama, koje je uveo zamenik «poštene Rusije» Mihail Jemeljanov, utvrđuje se Prioritet popravke oštećenog automobila nad nadoknadom štete u gotovini. Napisani su za putničke car u vlasništvu građana i registrovani u Ruskoj Federaciji.
Глава реформы ОСАГО — это преобладание неисплаты «осигуранья автомобиля» иззваног од стране бескрупулозных адвокатов у многих режимов, что е довело до недоступности обавъезных полисов.
Prioritet naknade u naravi prema OSAGO -u primjenjivat će se samo na novozaključene ugovore.
Почетный расчет, коди е представио Емельянов, значио е да а то осигуравач изабрати начин накнаде за ОСАГО (поправку или новац), а не владелец автомобиля, као што йе сада. У другого читаню, посланичи и инструкции дошли до закрытия да че се поправке обавляти према заданим поставкама, с изузетком низа наведених случаев.
Закон о точных условиях под кодима се новац плаца под «авто-граганском одговорнощу». To je nanošenje teške ili umjerene štete zdravlju, smrt žrtve, potpuno uništenje automobila, višak troškova popravke iznad ograničenja za plaćanje obaveznog osiguranja od automobilske odgovornosti (400 hiljada rubalja) . Осим тога, новчана накнада бит че исплачена особама с инвалидом из прве и друге групе.
У случаю да осигуравач не може организовать поправку у автосервиса коди су у складу с правили обавезног осигураньи, тада этот владелец автомобиля такоже мочи захтиевати надокнаду трошкова поправка у готовини.
U revidiranoj verziji Reforme prošireni su zahtjevi za organizaciju popraka, posebno se pojavila klauzula o noim detaljima i pojašnjena je dopuštena udaljenost do autoservisa (prema prethodnoj verziji mogla bi dosći 200 km) .
Koji su kriteriji za radionicu (radionicu)? Ne smije se nalaziti dalje od 50 км од mjesta Incita или од mjesta stanovanja građanina. Izuzeci su slučajevi kada je osiguravač organizirao i platio prijevoz oštećenog vozila do mjesta na kojem se vrši obnova. Гарантийный рок за поправку на оштеченом вагоне je 6 mjeseci, a za karoserije i radove vezane uz upotrebu boja i lakova 12 mjeseci.
Закон прописуе како и како это се поправка известия у случая осигураног случай. To se može dogoditi na stanici iz registra osiguravača или na stanici koju bira građanin nakon što je to dogovoreno sa osiguravajućim društvom. Током поправка, треба користити само нове диелове, осим ако уговарач осигуранье дао свой пристанак за употребу половних диелова. Жртва может платити додатну накнаду за обнову oštećenog automobila ако трошкови поправке premašuju osiguranu суму или максимальные износ odštete od osiguranja prema «Europrotokolu». Iznos dodatne uplate određuje osiguravatelj i naznačen je u smjeru izdatom žrtvi na popravak.
Максимальный период поправки в течение 30 дней после предоставления услуги автомобиля. U slučaju kršenja ovih uvjeta, osiguravač plaća žrtvi kaznu u iznosu od 0,5% od iznosa naknade osiguranja za svaki dan zakašnjenja. Također, izmjenama i dopunama utvrđeno je pravo Centralne banke da zabrani osiguravajućem društvu da pravi naknadu u naravi u trajanju do jedne godine u slučaju ponovnog kršenja obaveza od strane osiguravača za popravke obnove.
Prema riječima predsjednika Odbora Državne dume za finansijsko tržište Anatolija Aksakova («Pravedna Rusija»), prijedlog zakona poboljšava zaštitu vozača u mnogim područjima i rješava problem beskrupuloznih advokata koji zarađuju novac na nesavjesnim shemama i prijevarama automobila.
Детали реформы ОСАГО -а izazvali su burnu raspravu među poslanicima, представитель Центрального банка, Владе, tržišta osiguranja i stručne zajednice. Осим тога, посебну расправу изазвао je datum ступаня на снагу закона.
Либерально-демократическая партия Rusije, током razmatranja amandmana u trećem čitanju, predvidjela je da bi tarife za obavezno osiguranje od autoodgovornosti sada mogle porasti.
Бизга ОСАГО учун то’лаш тавсия этилади. ОСАГО боича Наско маслати
Men «ajoyib» sug’urta kompaniyasi Nasko haqida o’z fikrimdan voz kechmoqchiman.
ОСАЦВ сугурта полислари мийози сифатида 10 йылдан ортик.
Hech qanday baxtsiz hodisalar bo’lmaguncha, hamma narsa kattaroq va kichikroq edi va 2018 yil 20 may kuni Qozon metrosi yaqinidagi d.t.p.da tosh bor edi. № ПВУ-101-016183/18/1 Муж машиннинг orqa tomonida, Opel Astra, Hundai chiroqida turgan edim. Míy vídpovídno urdi WV Polo, nima oldida turish kerak.
Водий WV поло спидерробитников д.пс учун чек истамади. ты кетди.
Д.П.С. туманга йетиб кельди. Уларга вазиятни, орка ва старый томондан нима олиб кетилганини тушунтириш. Ma’lumotni WV polo raqami bilan uzatgandan so’ng. Мужчины тушунтириш ёздим.
Мойлов ушкодження шундан кейин кирди.
доводчик из DAI olib.
Endi bu yanada qiziqarli: Naskoga qo’ng’iroq qilib, d.t.p.ga arizani ro’yxatdan o’tkazish. офисга келиб, хэч кимга керак бо’лмаган бир нечта ког’озларни олиб, уларни шекемалар, максус о’лпонлар билан то’лдирди.
Hozirgacha office 3 kishini tinglagandan keyin. Da’volarning mohiyati — ta’mirlashni ta’mirlash, shartlarni kuchaytirish, asl nusxani ta’mirlash emas. Эхтийот Кисмлар
Айникса, ишонилмайди, чунки компания суг’урта шартномалари бойича анг якши суг’урта компаниялари каторида.
Биз атрофга карадик, биз пошкоджэнняни тузатдик ва уни хизматга жо’натдик.
Rejissyorlik haqidagi tasdiq tezda keldi. Начебто хамма нарса аник ва тезкор.
Кейингисида та’мирлаш учун камчиликлар ва об-хаво шароитларини аниклаш учун автомобильни С.Т.О.га колдириш бир кун. Keyingisida erta otrimav otrimav víd zvínok víd menejeri z S.t.o. Биз тушунмаяпмиз, шундай эмасми?
Аникликлар учун Наско компаниясига кайтиб, улар хавфсизликни тузатдилар. Ular menga bir nechta fotosuratlarni ва хамма narsani berishdi. Men qo’llarimdagi kundalik hujjatlarni ko’rmayapman! Трасологик текширув бир кунда бир-бирига йопишиб колди. Менинг иштирокимсиз, авариядаги о’ша айб, авария содир болган джойга карамасдан, авто айбдор. Улар онанинг баргга келишига туртки беришди. Bídshkodovuvaty zbytki nyhto nyhto nyhto namyru uchun, siz papiret o’qi zamíst vídshkoduvannya ishqalab!
Конунга ко’ра, кайта тайынлаш учун 20 кун + бир соат. Bugun men qo’riqlamayman varaqning 38-kuni)
20 dan ortiqni tekshirib, sabr qilib, bayonot nusxasini so’rab, idoraga keldim. Бир ой давомида хамма наршани текшириш керак емас — электрон худжатларни кайта ишлаш, боеприпасы)
Навидався кадар ДАИ, що ВВ поло шовався хэч ким ва шукав емас. Чемпион по футболу o’tkazilgan bo’lsa ham, bu yangisiga bog’liq emas. Розшук учун ариза йозиш оркали.
Мустакил компаниядан этказилган зарарни бахолашни, трасологик экспертизадан о’тказгандан сонг + машинани нуксонларни бириктириш бойича тахлил кылыш учун хизматга олиб бориш. Мойловлар Насконинг спивробитникининг мавджудлиги якинида амальга осирилди.
Знову аджабланиб) О’ша мустакил экспертизадан кейн. Отримую звонок выд работника карного рошуку. Nasko kompaniyasining soliq tekshiruvi uchun arizasiga murojaat qilish kerak, jinoyat qidiruv bo’limiga murojaat qiling!
О’ша куни менга Наскодан азиз кыз деб ку’нг’ирок килинг ва менда бир ойдан кейин ОСАГО сийосати тугайди ва чининг уясидан його продовження бор-йо’клигини текшириш учун мени хидлайди деб о’йланг?)
Загалом,авто ул. qiladigan ishing yo’qligi ва mashaqqat bilan ishlab topgan tiyinlaringizni isrof qilmasligingiz uchun uni наско миллий sug’urta компанияsiga olib kelishingiz мумкин! Nopok hidning unutilmas tuyg’ulari siz uchun xavfsiz bo’ladi, lekin havo puflash ularga bog’liq emas!
Менинг Висновоким шундай: бу столга тийин олиб келсангиз, хамма нарса нормал.
Сугурталанган шов-шувнинг айби каби, биз сизга хакикат билан емас, балки хакикат билан тухмат килишимиз керак.
Биз цю… у да судгача да’во тузамиз
Давом этишга рукссат…
Обовъязково Мэн натижаларга обуна бо’ламан
Yana bir rík men NASKO kompaniyasi bilan CASCO chiqaraman (polis raqami 569963). Men ajoyib suvman, 10 yildan ortiq tajribam va har doim yordamsiz boshqaraman. Бу сафар, Косыгина проспекта, об-хаво шароитида, сиз карвонларга югуриб, бошка машинани уриб кетолмайсиз.
29 сентября куни мэн Москва сугурта кылдым. Мен Москва филиал бордим, мени рус билан экспертга юборишди. O’sha kuni men u erga bordim va hamma narsani ro’yxatdan o’tkazdim. Биринчи марта бадбой хид худжатларни сугъуртага тузатди, чван учун бу сизга боглик. Проишов.
Siz sug’urta pulini to’lamoqchi emassiz, yordamchilarni bilasiz, lekin qo’ng’iroqlar markazi o‘rtada. Bunday noadekvat odamlar, telefonda ko’rganimdek, men hali aqlim Yetmagan, shunday marinni ko’raman, sog’lom odam buni xayoliga ham keltirmaydi. Билмасликдан, яки ичида.
Джахлива qo’rqadi, to’lashni xohlamaydi, bir soat torting. Айтинг, то’лаш керак. Барча шартлар узок вактдан бери йо’кулган. Або, мовляв, кел, бизга ариза йоз, о’зимиз танлаймиз. Джиннилик Каби. NASKO sug’urta kompaniyasining polis raqami.
Шартномага кандай риоя кылиш керак, улар бепарволик билан Чувашиянинг Новочебоксарское метро бекати филиалида хозирги суг’урта холати хакида айтиб беришга харакат кылишди. Полис НСШ № 0206 033445. Улар аризани габул килмадилар, хамма нарса есда колганга о’кшайди. Озик-овкат учун, нега о’з фикрингизни о’лдирмайсиз.
Baxtsiz hodisa 2014-yil 16-sentab kuni sodir bo‘lgan. Hujjatlar mening sug’urta NASKO 26.09.14 qurish edi. менинг хисобим учун отказилган мустакил бахолашдан дархол. Сугурта айби — ЖАСО. Manzil uchun NASKO sug’urta kompaniyasiga hujjatlarni topshirganimdan boshlab 33 kundan ortiq vaqt o’tdi.
Мужик яшайман! Men o’z fikrimni baham ko’rmoqchiman. Бу shafqatsiz taqdirning 4, мужчины baxtsiz hodisaga aylandim. Атрофдаги вижджав _ каби бо’лган X-Trailni о’тказиб юбормадим. Кейнчалык чап эшик ва орка чап канот шикастланган (ВАЗ-2113, 2008 г.в.). Хаммаси пид.
08.04.09 да баксциз ходиса юз берди, айб НАСКО томонидан сугурталанган (сугурта полиси БВВ0482644188). Barcha hujjatlar tez olindi, o’zlari bajarildi va 05.05.09 da hammasi tayyor edi. 9-мая тан олинди, го’йо о’нгдан чикиб, ко’риниб, полицияда йотибди — суг’урта полиси йо’к.
www.provolochki.ru
НАСКО — маслохатлар
Сайтдаги SC mutaxassislari
Компания хакида фикр-мулохазаларингизни колдиринг
МММ 5001247667 полис раками бойича суг’урта давоси хакида билсам, ариза 26. 07.
Внедорожник ДОПИС
GOOD HOUR DOBY, MEN E OSAGODA HAYVANDA QO’RSHISH ISHLAYMAN, QANDAY QILISH MUMKIN?
Sug’urta polisini qanday ko’rib chiqish kerak?
Электрон sug’urta polisining haqiqiyligini qanday o’zgartirish mumkin?
Кобилияциз спиврробитники, виконатин суг’урта койдаларини тушуниш кобилияти хакида о’йламанг.
Siyosat № 18201-0003914. 01.08.2018 бакцциз ходиса юз берди, мен бир партияга дуч келдим, телефон оркали НАСКО 88005050650 16:59sug’urta holati to’g’risida xabar bergandan so’ng, sug’urta operatori, 2 ish kunidan so’ng, mutaxassis mashinani tekshirish uchun men bilan bog’lanadi va Qonunni katlayın. 08.03.2018 соат 12:00 от компании NASCOсининг qo’ng’iroqlari mashinaga qarash kerak emas edi.
Bundan tashqari, men CASCO siyosatini imzolashda NASCO mutaxassisi sug’urta qoidalarini taqdim etmaganligini, siteni hidlaganini hurmat qilmoqchiman.
Биринчи муаммонинг мохияти, 11.1.1-бетгача. Sug’urta qoidalari, men beparvolik bilan (24 yil davomida, sug’urta tushishi haqida ma’lum bo’lgan paytdan boshlab) sug’urta kompaniyasiga bu haqda har qanday tarzda, telefon orqali gapplashganimni aytaman, shuningdek nastannnya sug’urta paytdan boshlab (иш куни) чо’зилган. xabaringizni yozma ravishda tasdiqlang. Бу холатда, мужчины уни ололмайман, НАСКО суг’урта компаниясида 88005050650 12:11 раками остида НАСКО маслатчизининг со’зларига ко’ра, суг’урталовчидан худжатларни кабул килиш идораси йо’к.
Shu sababli, NASCO sug’urta kompaniyasi tomonidan avtomobilni tekshirish uchun menga murojaat qilinmaganga o’xshaydi va men sug’urta to’g’risidagi da’voni mudatli bayonotda qabul qildim va men buni qila olmayman, Chunki NASCO ‘kompaniyasining of о’зи та’минлаш учун Москва, сугурталовчига вазият хакида э’лон цилин сугурта томчиси.
Шубхасиз, худжатлар шартларини кат’ийлаштириш, шунингдек, машинани ко’риб чикиш, нархни бахолаш ва автомобильни та’мирлаш учун топшириш схемаси берилган. Сизга айтмокчиманки, та’мирлашнинг максимал соати 45 кунлик капитал та’мирлаш учун айбдор эмас, чунки эр «Тирикларнинг хукугларини химоя килиш то’г’рисида» ги конун билан о’тказилган. CASCO siyosatida boshqa hech narsa belgilanmagan.
Яна бир муаммо, 88005050650 12:11 раками учун НАСКО маслохатчиси билан богланинг.
Krimu ê yaqinidagi NASKO kompaniyasining ofis chi vakili?
Муж Симферополь метро бекати якинида яшайман. Компания НАСКОсининг Кримудаги вакили каерда, суг’урта компаниясига кайерга боришим мумкин?
Хайрли кун Александр!
Крыму вакили борлигини айтаман.
Манзил Оркасида г.Симферополь, ул. Маяковский, куртак. 14 лит. «Л», 1 орт.
Хайвон учун Дьякуёмо.
То’лаш муддати кандай?
Ассалому алейкум, ишонч телефонига кунг’ирок кылдим, имзо то’лаш далолатномаси, унинг чекига бир соат эркаласангиз, айтинг, дейишди. Джаханнам ортида! У-103-060078/18
йомон авто тамирлаш
Баксциз ходисадан олдин отказган, як азоб чекди. Шахардаги ягона жахливы техник марказида та’мирлаш учун буйуртма бердик, улар бизнинг машиналаримизни тунда минадилар. яксши. O’ng tomonda, agar men mashinani olsam, uni ta’mirlash kerakligiga hayron bo’ldim va sumka uchun, agar men uyda mashinani ishga tusirgan bo’lsam, men juda ko’p pulni bilardim va ular etarli emas edi. йо’к эди. Endi yangi robiti ta’mirlash uchun qiu so’mi mumkin. Негадир бир нарса аджойибдек туюлади, акс холда у ногирон бо’либ колади. Сиз озингиз хам шундай машина хайдашни холайсиз.
Бизга ОСАЦВ учун то’лаш тавсия этилади.
Men «ajoyib» sug’urta kompaniyasi Nasko haqida o’z fikrimdan voz kechmoqchiman.
ОСАЦВ сугурта полислари мийози сифатида 10 йылдан ортик.
Hech qanday baxtsiz hodisalar bo’lmaguncha, hamma narsa kattaroq va kichikroq edi va 2018 yil 20 may kuni Qozon metrosi yaqinidagi d.t.p.da tosh bor edi. № ПВУ-101-016183/18/1 Муж машиннинг orqa tomonida, Opel Astra, Hundai chiroqida turgan edim. Míy vídpovídno urdi WV Polo, nima oldida turish kerak.
Водий ВВ поло спиверробитников д.пс учун чек истамади. ты кетди.
Д.П.С. туманга йетиб кельди. Уларга вазиятни, орка ва старый томондан нима олиб кетилганини тушунтириш. Ma’lumotni WV polo raqami bilan uzatgandan so’ng. Мужчины тушунтириш ёздим.
Мойлов ушкодження шундан кейин кирди.
доводчик из DAI olib.
Endi bu yanada qiziqarli: Naskoga qo’ng’iroq qilib, d.t.p.ga arizani ro’yxatdan o’tkazish. офисга келиб, хэч кимга керак бо’лмаган бир нечта ког’озларни олиб, уларни шекемалар, максус о’лпонлар билан то’лдирди.
Hozirgacha office 3 kishini tinglagandan keyin. Da’volarning mohiyati — ta’mirlashni ta’mirlash, shartlarni kuchaytirish, asl nusxani ta’mirlash emas. ehtiyot qismlar
Ayniqsa, ishonilmaydi, Chunki sug’urta sug’urta shartnomalari bo’yicha eng yaxshi sug’urta kompaniyalari qatorida.
Биз атрофга карадик, биз пошкоджэнняни тузатдик ва уни хизматга жо’натдик.
Rejissyorlik haqidagi tasdiq tezda keldi. Начебто хамма нарса аник ва тезкор.
Кейингисида та’мирлаш учун камчиликлар ва об-хаво шароитларини аниклаш учун автомобильни С.Т.О.га колдириш бир кун. Keyingisida erta otrimav otrimav víd zvínok víd menejeri z S.t.o. Биз тушунмаяпмиз, шундай эмасми?
Аникликлар учун Наско компаниясига кайтиб, улар хавфсизликни тузатдилар. Ular menga bir nechta fotosuratlarni ва хамма narsani berishdi. Men qo’llarimdagi kundalik hujjatlarni ko’rmayapman! Трасологик текширув бир кунда бир-бирига йопишиб колди. Менинг иштирокимсиз, авариядаги о’ша айб, авария содир болган джойга карамасдан, авто айбдор. Улар онанинг баргга келишига туртки беришди. Bídshkodovuvaty zbytki nyhto nyhto nyhto namyru uchun, siz papiret o’qi zamíst vídshkoduvannya ishqalab!
Конунга ко’ра, кайта тайынлаш учун 20 кун + бир соат. Bugun men qo’riqlamayman varaqning 38-kuni)
20 dan ortiqni tekshirib, sabr qilib, bayonot nusxasini so’rab, idoraga keldim. Бир ой давомида хамма наршани текшириш керак емас — электрон худжатларни кайта ишлаш, боеприпасы)
Навидався кадар ДАИ, що ВВ поло шовався хэч ким ва шукав емас. Чемпион по футболу o’tkazilgan bo’lsa ham, bu yangisiga bog’liq emas. Розшук учун ариза йозиш оркали.
Мустакил компаниядан этказилган зарарни бахолашни, трасологик экспертизадан о’тказгандан сонг + машинани нуксонларни бириктириш бойича тахлил кылыш учун хизматга олиб бориш. Мойловлар Насконинг спивробитникининг мавджудлиги якинида амальга осирилди.
Znovu ajablanib) O’sha mustaqil ekspertizadan so’ng. Отримую звонок выд работника карного рошуку. Jinoiy ish qo’zg’atishdan oldin soliqni tekshirish uchun Nasko kompaniyasining arizasiga murojaat qilish kerak.
О’ша куни менга Наскодан азиз киз деб кунг’ирок килинг ва менда бир ойдан кейин ОСАГО сийосати тугайди ва чининг уясидан його продовжэння бор-йо’клигини текшириш учун мени хидлайди деб о’иланг?)
Загалом, автоуловчилар, киладиган ишинг йоклиги ва машаккат билан ишлаб топган тийинларингизни исроф килмаслигигиз учун уни наско миллий сугъурта компаниясига олеб келишингиз мумкин! Nopok hidning unutilmas tuyg’ulari siz uchun xavfsiz bo’ladi, lekin havo puflash ularga bog’liq emas!
Менинг Висновоким шундай: бу столга тийин олиб келсангиз, хамма нарса нормал.
Сугурталанган шов-шувнинг айби каби, биз сизга хакикат билан емас, балки хакикат билан тухмат килишимиз керак.
Биз цю… у да судгача да’во тузамиз
Давом этишга рукссат…
Обовъязково Мэн натижаларга обуна бо’ламан
Джисмони Шакслар:
- ОСАГО
- Автоматик сугурта
- Громадян йо’лаги суг’уртаси (уйлар, дачалар, уй-ро’зг’ор буйумлари, уй-ро’зг’ор буйумлари ва/йоки ички майший техника, турар джой ва бошкалар)
- Нокулай об-хаво шароитида хайотни суг’урталаш ва соглом одамлар
- Мандривники сугуртаси
- Ипотека кредитлаш учун жисмони суг’урта: АИЖК стандартларига мувофик; кредит ташкилотлари дастури учун
- Сугурта объекты: квартиралар, коттейлар, уйлар
Юридик Шахслар:
- Йол сугуртаси
- Автотранспорт Сугуртаси
- Юкларни сугурта килиш
- Сугурта гопламаси
- Нокулай об-хаво шароитида ишчиларни сугурта килиш
- Строительно-монтажные сугуртаси
- Икстиёрий тиббий сугурта
- Мандривники сугуртаси
Bizning sug’urta xizmatlarimiz:
KASKO
Jismoniy sharoitlar uchun VHI
Yuridik shaxslar uchun VHI
Yuridik ishlarda imtiyozlarni sug’urtalash
Ekspeditorning sug’urta qoplamasi
Sayohat sug’ уртаси
Yuridik sug’urta chizig’i
Xavfli sanoat ob’ektlarini sug’urtalash (OPV)
Budível-yig’ish risklarini sug’urtalash (BMR)
SRO sug’urta qoplamasi
Профессиональный ногиронлик сугуртаси
Юридик дараджада озбошимчалик билан катта джамоани сугурта килиш
«ТАТАРСТАН миллий сугъурта компанияси» (кискача номи «НАСКО») 1996 йылда ташкил этилган бо’либ, акциядорлик джамиятида фаолият юритади ва худди шу сугъурта гурухига киради. Татаристон худидида суг’урта компаниясининг фаолияти мухим ахамиятга эга.
NASCO universal sug’urta kompaniyasi bo’lib, u corporativ va xususiy mijozlarga keng ko’lamli sug’urta xizmatlarini taqdim etadi. Компаниянинг устав фонда 900 миллионов рублей ташкил килади, бу минтакавий суг’урта компаниялари орасида анг мухим корсаткичдир. Сугурта компаниясининг таклифлари орасида ахолининг максус ва асосий суг’уртаси ва юридик суг’урта, автомобиль суг’уртаси (шу джумладан ОСАЦВ), йо’л суг’уртаси мавджуд. То’г’ридан-то’г’ри фаолиятнинг устувор йо’налиши — уларнинг молиявий-саноат гурухи корхоналарига суг’урта хизматларини ко’рсатиш. Bugungi kunda «NASCO» sug’urta xizmatlari bozorida katta obro’ga ega, minglab mijozlar o’zlarining moliyaviy manfaatlariga ishonishadi. Компания джиддий ракобатдош устунликларга эриша олди ва Россиядаги сугъурта хизматлари бозорида устун мавкега эга болди. Шу максадда филиал ва агентликлар тармог’и, самарали бошкарув тизими, юкори сифатли хизмат корсатиш ва мийозга индивидуальный йондашиш йо’лга ко’илган.
Sug’urta kompaniyasining faoliyati ishonchlilikning yuqori reytingi bilan tavsiflanadi, bu sug’urta bozoridagi mustaqil expertlar va tahlilchilarning fikrlarini tasdiqlaydi. «Эксперт» рейтинг агентлиги «НАСКО» га анг юкори «А» рейтингини берди. 2007 yilda «NASCO» aktsiyadorlik jamiyati faoliyatining natijalari menga Volzkiy viloyatining eng yaxshi sug’urtachisi bo’lishga imkon berdi va 2008 yilda taqdir Thataristondagi eng yaxshi sug’urta kompaniyasi deb tan olinadi.
www.o-insurance.ru
NASCO sug’urta kompaniyasi: mijozlarning fikr-mulohazalari
Ушбу маколада NASCO sug’urta kompaniyasi batafsil tavsiflanadi. Uning haqidagi tushunchalar garn firmasining ko’nikmalarini tushunishga yordam beradi. Нега бу бошка хизматлар учун бу эрга боришни хохлайсиз? Ва працевлаштування учун? Amaliyotchilar ва mijozlar bilan ishlashning afzalliklari ва kamchiliklari qanday? Chi ê servits, yaki NASCOda g’alaba qozonmagani yaxshiroqmi?
Deyakí vídguki birma-bir superchit qila oladi. í tse cilkom — bu odiy hodisa. Сиз бошка xizmatlarga e’tibor qaratishingiz мумкин. Uning uchun terining fikrlaridan imkon qadar tezroq chizish muhimdir. Гойо бизга ишониш учун, нима ёзилган, тушуниш учун, наскольки НАСКО ê сумлинной фирмыси, олиб койманг.
Бу дунёда кандай ташкилот? NASCO sug’urta kompaniyasidan boshqa narsa emas. Россияда фон працюэ, бутун мамлакат бойлаб ма’ шакссиз филии. Aholini sug’urtalash bo’yicha стандарт xizmatlarni ilgari surish. Ушбу компания хакида нима дейа оласиз? Россияда хайрия ташкилотлари коп болганларни джим. Demak, bu Shaxraiv haqida emasligiga ishonishingiz mumkin. Але хакида яки ортикча ва камчиликлари мумкинми ахоли зодагонлари? Nega bizni oldingizda hurmat qilishni xohlaysiz?
Перелик хизматлари
Масалан, биз НАСКО сугурта компаниясига хизмат корсатамиз. Ушбу корпорациянинг фикр-мулохазалари иджобийдир. Taklif etilayotgan xizmatlarni o’zgartirish bilan aholini to’ldirish. Шу куни улар орасида куйидагиларни ко’ришингиз мумкин:
- Тиббий сугурта.
ДМС сийосатини чикариш.
- КАСКО.
- OSACW.
- Baxtsiz hodisalardan sug’urta qilish.
- Ипотека сугуртаси.
- Йо’л сугуртаси.
- Хаёт сугуртаси.
Барча стандартный таклифлар. Nutqdan oldin elektron shaklda avtomobil sug’urtasi ham berilishi mumkin. Ахолини Джим Болиш учун. Siz maxsus sug’urtasiz mashinangizni uydan chiqmasdan sug’urta qilishingiz mumkin!
Мамлакат бойича рейтинг
НАСКО сугурта компаниясининг Россия рейтинги бояйча ноаник фикри. O’ng tomonda hamma narsa corporatsiyaning sezilarli darajada прошлое holatda ekanligidadir. Статистикага назар ташласангиз, сугурта компанияси 43 о‘ринга кенгайганини айтишингиз мумкин.
Це досит ифлос гайриоддий, этакчи о’ринларни узокдан ко’риш. Ташкилот фаолиятига хамма ветчина ишонавермайди. Deyakí pratsevlashtuvannya uchun qarash va faqat sug’urta shaxs firmalar sifatida spívpratsi, scho mamlakatda o’n, maxsimal yigirma rahbarlari qadar kiriting.
Ривен довири
Корпорацияда Проте ривен надыности (довири) кам эмас. Shuning uchun NASKO sug’urta kompaniyasi aralash natijalarga erishadi. O’ng tomonda hamma narsa ríven dovíri A + belgisida joylashganligida. Шаробар шу тарзда декодланади — «Юкори надыйнист».
Tse kompaniyaga ishonish mumkinligini angladadi. Фон тезда ишга тушмайди, улар ундан лицензия олмайдилар. И навит щодо Россиядаги сугъурта компаниялари рейтингидаги прошлая позиция айби билан боглик емас. Aje decomu, tashkilotning barqarorligi xizmatning eng og’irligi uchun asosiy dalildir. НАСКО г’алаба козонди. Бундан ташкари, номакбул тенгликда.
Мижозлар билан мулокот
Endi ular haqida bir necha so’z bor, mijozlar tashkilot ishi uchun qanday ishlashi mumkin. Бу корпорация билан спивпрацей устида ишлайотганлар учун хам мухим лахзадир. NASCO sug’urta kompaniyasi mijozlardan noaniq turdagi fikr-mulohazalarni qabul qiladi. Компаниянинг ушбу сохадаги хатти-харакати кандай эканлигини аник айтиш мумкин эмас.
Ахоли учун мен барча кариндошларига хурмат корсатишга харакат киладиган ко’плаб амалий ишчиларга ишора киламан. Терига йордам беринг, озик-овкат билан таминлашга йордам беринг. Кориниб турибдики, миджоз хурмат мавкейдан махрум бо’лмаслиги керак. NASCO ning ba’zi eng yaxshi spivrobitniklarining professionalligi jim bo’lishi kerak. Bir vaqtlar deyaki odamlar sug’urta kompaniyasi xodimlarining bir qismi eng yaxshilardan to’lib ketganlar haqida gapirishadi. Працивники ахамияциз тарзда оз этийоджларини кондиришади, улар со’раган саволга джавоб бера олмайдилар, улар хурматсизлик кыладилар.
Нега шлифует? Zagal bilan amaliyotchilar oyoq kiyimlarini yopishqoq tarzda yopishga harakat qilishadi. NASCO da Ale zustryhayutsya do’stona va tan olingan shaxslar topilmadi. Це — бу оддий ходиса, йолг’он гапиришда айбдор емас. Салбий досвиду каршисида сиз о’зингизга таслим бо’лолмайсиз.
ОСАГО и КАСКО
Сугурта компанияси НАСКО водгуки щодо ОСАГО ва КАСКО отриму разны. Va mijozlar va da’volar va maqtovli nutqlar ongida. Потенциальный mijoz teriga qancha vaqt tayyor bo’lishi mumkin? Shunisi e’tiborga loyiqki, odamlarning ko’p qismi o’zlarini eng yuqori vartist polisivlarga ko’rsatadi. Men aniq miqdorni bilmayman. Але, ким билан, хамма нарса вазиятда йолг’он гапириш эканлигини тушуниш мухимдир. Бу автомобиль суг’урта, у ко’ринади, деб о’з ичига емас, «бир тийин учиш учун». Hech Kim Hayron bo’lishi Shart Emas. Xizmatlar uchun siz juda qimmat to’lashingiz kerak.
NASKO sug’urta kompaniyasi boshqa turdagi CASCO va OSAGO polislarini to’laydi. Deyakí mijozlari spívpraceyudan mamnun ekanliklarini aytishadi. Sug’urta deyarli barcha baxtsiz hodisalar va salbiy daqiqalarni qoplaydi. Виплати йиллар давомида витратларнинг кошимчаларини кутиб, чизикларда топилиши керак.
Bir vaqtning o’zida mijozlarning bir qismi NASCO da CASCO va OSATSV tomonidan xizmat ko’rsatganlar haqida gapirishadi, ular eng yaxshisini yo’qotadilar. Ozgina pul to’la, shoshqaloqlikdan kel. Vipadkívning бу qismi sug’urta emas. Buning uchun ko’pincha o’zingizning ichaklaringiz uchun transportni ta’mirlash uchun to’lash kerak bo’ladi.
Хеч ким салбий дальиллардан суг’урталана олмайди. Минимальная дараджада норозиликни келтириб чикариш учун тузилайотган келишувни хурмат билан мухокама килиш керак. U erda hamma narsa tushkunlik qo’rquvi va shunga o’xshash narsalar haqida aytiladi. Xabar beuvchilar ветчина yoqilmaydi. Yaxshiyamki, yaxshi sabablarga ko’ra, hidlar tez-tez uchramaydi.
Кошимча хизматлар
НАСКО sug’urta компанияsining baxtsiz hodisalar va olib qo’yilgan boshqa xizmatlar haqidagi fikrlari odatda noaniq. Mijozlar ko’pincha avtoulovni sug’urta qilish unchalik oson emasligidan shikoyat qiladilar. Qo’shimcha xizmatlarning faol taklifi orqali. Масалан, хайотдаги баксциз озгаришлардан сугурта кылиш.
Амалиотчилар имкониат кучини дадил талаффуз килган хар бир киши учун мос эмас. Ba’zan siz hayot sug’urtasisiz avtomobilni sug’urta qilishingiz mumkin. Xuddi shu diqqatga sazovor joylar ko’pincha tuzoqqa tushadi. Хушбой спрятал хэч нарса билан тасдикланмайди, аммо шунга о’хшаш топишмоклар камдан-кам учрайди. Hamma uchun mos emas.
To’g’ri, NASCO har doim o’zingizni hayotingizdan sug’urtalashni qo’llab-quvvatlaydi. Tse normal ko’rinishdir. OSACV ва CASCO dizaynidagi Vídmovi hech narsa bilan tasdiqlanmagan. Боеприпасы salbiy fikrlarni kengaytirish orqali shunga o’xshash vaziyatlarni istisno qilish mumkin emas.
Амалиётчиляр учун
NASKO sug’urta kompaniyasi amaliyotchilarning fikrlarini ham noaniq deb hisoblaydi. Это фирманин стандарт камчиликлари больши мумкин. Масалан, улар оз рахбарларига постийно айтишлари керак эди. Бу спивробитникивга кэлиш, уларни йомон хулк-атвори учун доймо джазолаш, джарима солиш, кo’п працювати билан тухмат килишнинг енг яксши усули емас. Bu haqda NASCO yadrosi bilan gaplashib bo’lmaydi. Yaxshi va hurmatli xo’jayinlar kelishayapti, lekin ular yolg’iz.
Бундан ташкари, прошлое даромад ва бекарор то’ловлар томонидан куллаб-кувватланади. Nutqdan oldin, yaxshi foyda olish istiqbollari. Dosit faol ravishda polisni sotadi va aholiga sug’urta xizmatlarini ko’rsatadi. Адже иш хаки бу йерда иш хаки ва выд выдсотка з сотиш йотарди. Бу стандартный амалиот. Amaliyotchilar bunday aql bilan sinab ko’radigan ko’proq oziq-ovqat bor, ulardan NASCO dan yaxshi pul topish mumkin emas.
Bu erda Natomist do’stona jamoa. Компания кэн джамоатчилик учун расмий амалийот ва иджтимоий пакетни таргиб килади. Камрок «ок» даромад билан шуг’улланинг. Ишнинг кам то’ланишидан кати назар, бу хам ютук. Шу сабабли, НАСКО sug’urta kompaniyasi amaliyotchilarni ветчина ijobiy, ветчина salbiy ko’rib chiqadi.
Чицин, ташкилот о’ртача робот сотувчиси. Uning o’ziga xos kamchiliklari va yutuqlari bor. Bir so’z bilan aytganda, firma muvaffaqiyatli martaba uchun katta ambitsiyalari va rejalari bo’lgan odamlarni tayyorlash uchun eng yaxshi joy emas. Ва одам хизмат йиг’инлари билан йукорига ко’тарилишни хохламаса, улар НАСКОда ишлашлалари мумкин. Баркарор, хатто кичик даромад ветчина таминланади.
Робимо Висновки
Endi NASCO sug’urta kompaniyasi reytingga ega bo’lishi aniq. Bu eng yaxshi tashkilotdan uzoqdir, chunki u aholini sug’urtalash, lane xizmatlarini targ’ib qiladi. Ale va axloqsizlikni chaqirib bo’lmaydi. Бу эрга кэлиш учун сиз шунчаки салбий дакикаларга тайёрланишингиз керак. Уларнинг хэч бирини талон-тародж килиб бо’лмайди. Adje hamma joyda turli odamlar tomonidan qo’llaniladi. Ушбу бошка шакс учун хизматни амальга оширган холда, имкон кадар о’тказиш мумкин емас. NASCO o’z sheriklarini qo’llab-quvvatlashi nazarda tutilmagan. Хиба шо, як бой хто хотирлаш, чекат вої чердс узок вакт давомида амалий бо’лиши. Sug’urta kompaniyasining ofislarida qo’riqchilar doimiy ravishda qo’riqlanadi.
Робот ещеказиб берувчиси сифатида у энг яксши компания емас, лекин идеалдан йирок. May NASCO Standard da’volar, yaky vyslovlyuyut ko’p pacyvnív shdo ularning direktorlarari va asoschilari. Bu erda martaba o’sishi xavfsiz emas, daromad yuqori emas.